Китaйський вирoбник aкумулятoрів CATL прeдстaвив рішeння на зaміни бaтaрeй у вaжкиx eлeктрoмoбіляx. Систeмa під нaзвoю Qiji Energy склaдaється зі стaнцій зaміни, aкумулятoрниx блoків і xмaрнoї плaтфoрми. Прoцeс зaміни бaтaрeї зaймaтимe лишe кількa xвилин.
Ради це повідомляють китайські ЗМІ з посиланням получай віртуальну презентацію компанії CATL. Ради систему заміни під назвою Qiji Energy поки що відомо, що вона працює з акумуляторними блоками ємністю 171 кВт.година на основі LFP-елементів CATL. Передбачається, що важкі електромобілі зможуть використовувати від одного прежде трьох таких акумуляторних блоків одночасно, в залежності від потреби, подле цьому заміна батарей займе лише «кілька хвилин» і може використовуватися для вантажівках з широким діапазоном колісних баз.
Держи додачу до акумуляторів і станцій заміни як апаратних компонентів, рішення доповнює хмарна дебаркадер. Вона призначена для зв\’язку між операторами станцій заміни акумуляторів, водіями вантажівок та операторами автопарків, а також чтобы підтримки перевізників у плануванні маршрутів вантажівок та управлінні транспортними засобами. Вагон також буде використовуватися интересах бронювання станцій обміну.
Из-за оцінками CATL, ця одолжение може знизити експлуатаційні витрати к однієї вантажівки (яка проїжджає близько 200 000 кілометрів держи рік) на 30 000 — 60 000 юанів (3 880 — 7 760 євро) для рік. Ця оцінка базується получай припущенні, що ціни бери паливо і нові транспортні засоби будуть такими ж, як і сьогодні.
У січні 2022 року CATL вже представила рішення угоду кому) заміни акумуляторів для легкових автомобілів під назвою Evogo, а в квітні 2022 року перші чотири такі станції почали працювати в китайському місті Сямень. Наразі CATL вдалося залучити компанії Aiways та Dongfeng Peugeot Citroen в якості автомобільних партнерів в целях свого рішення Evogo.