Миттєвe прискoрeння eлeктрoмoбіля нe лишe зaбeзпeчує швидкість рoзгoну, aлe й сприяє бeзпeці дoрoжньoгo руxу, ствeрджує гeнeрaльний дирeктoр Stellantis Кaрлoс Тaвaрeс.
Швидкe прискoрeння чaстo викoристoвується як пeрeвaгa для того продажу потужних електромобілів, але чи може воно насправді бути безпечнішим вслед звичайні авто?
Карлос Таварес — генеральний менеджер Stellantis, нещодавно зробив цікаву заяву: «Потужність прискорення — це перш вслед все питання безпечного виконання ризикованих маневрів, таких, як, наприклад, обгін».
«Немає нічого складнішого, ніж почати обгін вантажівки, а потім натиснути в гальма, тому що ви щойно виявили, що прискорення автомобіля, яким ви керуєте, недостатньо хороше с целью обгону в безпечних умовах», — сказав Карлос Таварес.
З цими словами важко безлюдный (=малолюдный) погодитись, адже обгін дійсно є одним із найризикованіших маневрів получай дорозі, тому швидкість розгону вашого (авто)машина прямопропорційно впливає на безпечність виконання обгону.
Нещодавно фирма Stellantis представив свою другу глобальну платформу интересах електромобілів STLA Large. Перші електромобілі Jeep і Dodge, будуть оснащені новою платформою.
Компанія стверджує, що її нова программный документ має «лідируючі в сегменті можливості», включаючи провизия ходу до 800 км і потужність, «яка перевершить всего-який з існуючих Hellcat V-8». Коньяк Stellantis, зокрема Alfa Romeo, Chrysler і Maserati, також використовуватимуть цю основу.
Компанія прагне досягнути 100% продажів електромобілів в Європі, та 50% — у США з 2030 року. Таварес вважає, що STLA Large стане «рушійною силою» під отрезок времени випуску перших електромобілів нової генерації.