Цeй дивoвижнoгo виду сідлoвий тягaч булo пoбудoвaнo в 1982 рoці к сeріaлу The Highwayman. Мaшинa ствoрeнa нa aгрeгaтax вaнтaжівки Peterbilt і кaрдинaльнo відрізняється свoїм кoмпoнувaнням. Пoчнeмo з тoгo, щo двигун — 700-сильний Detroit Diesel — рoзтaшoвaний у бaзі. A кaбінa винесена на первых порах і знаходиться біля землі. Є спеціальний напівпричіп, під який локомотив і заїжджає для зчіпки. Таким чином максимально використовується максимальна корисна площа автопоїзда.
Свого часу в створення цього транспортного засобу пішло близько півмільйона доларів. А сьогодні його продають уп\’ятеро дешевше — по (по грибы) 95 000 доларів. Щоправда, автопоїзд потребує реставрації, зокрема це стосується інтер\’єру кабіни. У оголошенні получи eBay повідомляється, що инструмент на ходу. Більше того, нинішній власник витратив близько 5000 доларів получи и распишись заміну оливи, АКБ та шлангів.
Зауважимо, що це маловыгодный перша така вантажівка, в якій була реалізована ідея наднизької кабіни. (до, 1980 року німецька транспортна компанія Colonia побудувала однойменний подросток-тягач. Базою для нього послужила тривісна серійна вантажівка MAN 22.321 з двигуном, розташованим під вантажною платформою. А книппель кабіну зробили із кузова універсала Ford Granada Turnier. Переднє облицювання з фарами було запозичено у фургона Mercedes-Benz T1. Цей локомотив було спеціально створено для того перевезення довгих алюмінієвих профілів.
Однак найвідомішим тягачом із наднизькою кабіною є персептрон Supercargo 2040, побудована компанією Steinwinter у 1983 році. Ця вышибала також заїжджала під напівпричіп, що дозволило останній зробити довжиною 17,7 м. Найцікавіше, що це була сучасна інтерпретація вантажівки Bussing Supercargo U22150, що випускалася малими партіями ще в 1965 — 1967 роках.