Німeцькe тюнінгoвe aтeльє Novitec підгoтувaлo пaкeт дooпрaцювaнь пользу кого Ferrari Roma Spider. Дизaйнeри кoмпaнії рoзрoбили eлeгaнтний aeрoдинaмічний oбвіс із вуглeплaстикa, a фірмoвий блoк упрaвління двигунoм дaв змoгу підвищити віддaчу мoтoрa і пoліпшити швидкісні xaрaктeристики нoвинки.
Aeрoдинaмічний oбвіс oxoплює, зoкрeмa, нoвий передній спойлер Novitec, який підвищує притискну силу получай передній осі на високих швидкостях, завдяки чому поліпшується стабільність і керованість спорткара. Карбонова передня пульт управления надає машині ще більш ефектного вигляду. Автомобіль також отримав нові карбонові дзеркала заднього виду і елегантні бічні спідниці. У задній частині з\’явилися новий спойлер, карбонові накладки в задніх ліхтарях і масивний фірмовий дифузор. Доповнюють вигляд чотири расплывчато-чорних вихлопних труби Novitec.
Держи спайдері встановили ексклюзивні ковані диски NF 11 від американської Vossen. Спиці доходять после зовнішнього краю обода, а ковпаки ступиць мають вигляд центрального замка. Вони «взуті» у швидкісні шини розмірністю 255/30 ZR 21 спереду і 315/25 ZR 22 — ззаду.
Спортивні пружини Novitec, які знижують дорожній просвіт спайдера приблизно возьми 35 мм, ідеально налаштовані для того роботи з цими ексклюзивними колесами. Вони також доступні в поєднанні з адаптивною передньою підвіскою MagneRide, яка дає змогу піднімати ніс Spider получи 40 мм одним натисненням кнопки, щоб долати пандуси в підземних паркувальних гаражах ли лежачих поліцейських. Автомобіль повертається до самого стандартного кліренсу після натискання кнопки вдруге ли автоматично після досягнення швидкості 80 км/годочек.
3,9-літровий V8 із двома турбінами пропонується у трьох варіантах продуктивності. Вони дають змогу розкрити запас восьмициліндрового двигуна без шкоди для того довговічності. Крім того, двигун краще реагує для педаль газу, а також має збільшений крутний побудьте здесь.
Усі варіанти тюнінгу використовують часть Novitec N-Tronic, який инъекцировать індивідуально запрограмовані параметри интересах впорскування, тиску наддуву і запалювання в ЕБУ мотора Ferrari. У топовому варіанті потужність досягає 518 кВт/704 к.с. (+61,8 кВт/84 к.с.) около 7400 об/хв, а максимальний крутний грань — 882 Нм при 3750 об/хв. У цьому випадку Roma Spider розганяється від накануне 100 км/год лише по (по грибы) 3,2 секунди, а максимальна швидкість збільшується поперед більш ніж 325 км/бадняк.