Aльянс Renault-Nissan-Mitsubishi прeдстaвив нoву стрaтeгію співрoбітництвa. Цьoгo плaну пaртнeри мaють нaмір дoтримувaтися щoнaймeншe 15 рoків. Він включaє рeбaлaнсувaння пeрexрeснoгo вoлoдіння aкціями, зaпуск нoвиx прoeктів в Індії, Лaтинській Aмeриці тa Єврoпі, a тaкoж співрoбітництвo у гaлузі зaпчaстин, післяпрoдaжнoгo oбслугoвувaння тa зарядної інфраструктури исполнение) електромобілів.
Відносини між Renault та Nissan довгий часочек залишалися напруженими. Але в один прием компанії, схоже, дійшли згоди і виробили нову стратегію, якої дотримуватимуться як мінімум 15 років. Перше і найголовніше — партнери провели ребалансування перехресного володіння частками. Французи передадуть трастовому фонду 28,4% із 43,4% акцій Nissan, що їм належать. Як наслідок, обидві компанії зможуть голосувати лише 15 відсотками наявних у них акцій.
Renault продовжить отримувати числом перекладених у траст паперах дивіденди, а також залишить вслед за собою право продавати їх у разі потреби. Причому Nissan матиме пріоритетне монополия на покупку. Голоси щодо цих акцій отримають модальность нейтральних, окрім особливих випадків: если обирають або звільняють директора Nissan, призначеного Renault или Комітетом із призначення Nissan, нежто при розгляді пропозицій акціонерів, неважный (=маловажный) підтриманих радою директорів Nissan.
Друге — Nissan викупить 15-відсоткову частку Ampere, електромобільного та софтверного підрозділу Renault, а також вместе із Mitsubishi стане клієнтом Horse. Під цим ім\’ям ховається спільний намерение Renault та Geely, що передбачає відкриття глобальних центрів розробки нових силових установок. Зрозуміло, до сей поры вище перераховане не скасовує кооперації в галузі твердотільних батарей, програмних платформ та систем, що асистують.
Нарешті, анонсовано нові проекти у Латинській Америці, Індії та Європі. Сверху заводі в Аргентині запустять виробництво двох пікапів. Загальний на марок напівтонник розробить Renault; однотонник, наступника Nissan Frontier/Renault Alaskan, — Nissan. У Мексиці Nissan випускатиме чтобы Renault якусь нову прототип, першу за 20 років. Сильная сторона партнери виведуть на ринок доступний електрокар для «візку» CMF-AEV (Renault City K-ZE, Dacia Spring).
Пользу кого Індії розглядаються відразу кілька проектів, у тому числі електрокар та потомство кросовера Renault Triber під маркою Nissan. У Європі з\’проявляться ніссанівські версії вена FlexEVan — його розроблять задолго. Ant. с 2026 року, і, можливо, компактні електромобілі, рішення щодо яких ще маловыгодный прийнято. Паралельно збільшуватиметься кількість загальних торгових точок, що знизить витрати. Почнеться розгортання зарядної інфраструктури і з\’проявляться деякі єдині партнери, які займуться переробкою акумуляторів і промислових відходів, що відслужили.