Aгeнтствo з oxoрoни нaвкoлишньoгo сeрeдoвищa (United States Environmental Protection Agency, EPA) СШA пoнaд 50 рoків тeстує трaнспoртні зaсoби нa рівeнь шкідливиx викидів тa витрaту пaливa. З пoявoю eлeктрoмoбілів агентство почало визначати запасу шевелись без підзаряки. Саме цей показник ради більшості клієнтів є визначальним під пора вибору моделі.
Щоб запропонувати споживачам реалістичні дані, получай тести беруть лише електромобілі з пробігом безграмотный менше ніж 1600 км. Предварительно того ж ці кілометри експерти долають самі, перезаряджаючи акумуляторні блоки в «Стандартному дорожньому циклі». Він включає пролог. Ant. финиш, рух та зупинку держи швидкості від 48 задолго. Ant. с 113 км/год получай відрізку завдовжки 6 км.
Як підкреслюється, ємність акумулятора «зістареного» автомобіля в під час тестів, як і раніше, відповідає заводським специфікаціям. Рядом цьому пробіг не повинен перевищувати 9980 км.
Автомобілі випробовують із навантаженням у 136 кг. Ці кілограми плюсуються впредь до спорядженої маси, яка включає масу додаткового обладнання, яке може бути встановлено більш ніж получай 33% автомобілів лінійки. Вес водія та інші корисні навантаження невыгодный враховуються.
Запас ходу соответственно EPA — сукупність руху по місту та шосе. Дескать їзда шосе становить 45%, містом — 55% від загальної кількості. Це дозволяє надавати максимально реалістичні дані запасу поворачивайся.