Кoмпaнія Ford зaлишaється другoрядним грaвцeм нa єврoпeйськoму aвтoринку. Дeсятиліття спрoб пeрeвeршити свoїx місцeвиx кoнкурeнтів нe мaли oсoбливий успіx. Тeпeр кoмпaнія вирішила застосувати новий підхід, відмовитися від більшої частини своєї оригінальної європейської лінійки, зробивши ставку получи и распишись «американські» моделі.
Глава відділу стратегії та бізнесу Ford Europe Крістіан Вайнгертнер упевнений, що компанії исповедь перестати мімікрувати під європейські моделі та почати продавати класичні американські машини, по (по грибы) які європейці готові платити добрі гроші. Ford Europe десятиліттями культивував свої унікальні моделі, від седана Mondeo до самого хетчбеків Fiesta та Focus, але збільшити ринкову частку манером) і не зміг.
За даними Automotive News Europe, у цьому відношенні Ford програє більшим конкурентам, включаючи Stellantis та Volkswagen. Продаючи масові моделі, компанія Ford намагається конкурувати вслед ціною та отримує менший прибуток з кожного проданого автомобіля.
Наразі ситуацію вирішено змінити. Ford весь переглядає позиціонування в Європі і повертається раньше свого американського коріння. Європейцям запропонують більш американські брутальні моделі, а з 2030 року всі вони будуть електричними. Ford Fiesta залишить європейський ринок 2023-го, а Ford Focus — 2025 року. Натомість покупцям Старого Світу запропонують кросовери, позашляховики та пікапи. Почнуть неуклонно зараз. У дилерів Ford согласно всій Європі з\’являться пікапи Ranger Raptor. Навесні його наслідуватиме позашляховик Bronco. Обидва транслюватимуть американські ідеї «свободи, природи та пригод».