Volkswagen Group — oдин із нaйвaжливішиx бізнeс-кoнглoмeрaтів у світі тa другий зa вeличинoю вирoбник aвтoмoбілів у світі. Після приxoду нa пoсaду гeнeрaльнoгo дирeктoрa Volkswagen Group Oлівeр Блюм інтeнсивнo прaцювaв нaд пeрeнaпрaвлeнням зусиль нa рeaльну eлeктрифікaцію з урaxувaнням виробничих можливостей. П\’ятирічний чин дозволить прискорити перехід возьми електромобілі.
Нове керівництво, аналогично, дуже чітко розуміє, що воно хоче робити і насамперед, як воно хоче це робити. Соответственно-перше, це виправити проблеми з програмним забезпеченням Cariad. Дочірня компанія Volkswagen, якій доручено розробити програмне забезпечення ради керування новими електромобілями, спізнюється для кілька місяців. Це из чего можно заключить реальною проблемою графіка запусків. Audi та Porsche були змушені відкласти презентації Porsche Macan та Audi A6 e-tron. Перший вже мав бути презентованим, тоді як другий ще никак не має конкретної дати випуску.
Ще одне важливе питання щодо п\’ятирічного плану, який если офіційно представлено 14 березня, стосується виробництва. Volkswagen Group може похвалитися вражаючим виробничим потенціалом.
Відомий чертеж Trinity займає багато уваги получай порядку денному. Він полягає у створенні електромобілів з високою автономністю та автономним керуванням рівня 4. План вимагає розвиненої розробки платформи SSP та спеціальних потужностей к виробництва моделей, виготовлених з такою конструкцією.
Крім того, Volkswagen, Audi та Skoda збираються змінити спосіб продажу своїх електромобілів. Дилерська прообраз зникне, і в гру набуде нового формату. Коньяк контролюватимуть запаси та ціну, тоді як дилерський штаб-квартира стягуватиме комісію за продаж, а також надбавку из-за цілі. Запуск розпочнеться приблизно влітку. Ця зміна принесе полегшення дилерам, оскільки їм далеко не доведеться вносити авансові платежі из-за автомобілі.