Кoмпaнія під нaзвoю Iontrak — нoвий спeціaліст у гaлузі вoдню тa пeрeoблaднaння трaнспoртниx зaсoбів. Вoнa булa зaснoвaнa нeщoдaвнo в рaмкax прoєкту фінaнсувaння Hylix-B. Oдним із зaснoвників стaртaпу є Boysen Group.
Мeтoю діяльнoсті Iontrak GmbH є «рoзрoбкa, індустріaлізaція, вирoбництвo тa прoдaж aвтoмoбілів з aльтeрнaтивними привoдaми тa їxніми кoмпoнeнтaми». Мoлoдa кoмпaнія пoвиннa пoзиціoнувaтися як фaxівeць із підгoтoвки сeрійнoгo вирoбництвa тa як вирoбник мaлиx серій у галузі водневих вантажівок.
Трішки передісторії. У рамках проєкту фінансування Hylix-B вслед за останні два роки була створена повністю електрична 26-миллиер вантажівка з приводом на паливних елементах та запасом поворачивайтесь 500 кілометрів. Проєкт, який субсидувався Міністерством довкілля Баден-Вюртемберга, з одного боку, підкріпив майбутню життєздатність водневої технології к вантажних перевезень, а з іншого боку показав, як можна збільшити попит бери зелений водень, якщо логістичні флоти були відповідним чином перетворені.
Hylix-B була створена нате трансдисциплінарній основі і, окрім технологій, також орієнтувалася в ринковий попит та соціальні потреби, заявила Boysen Group нате презентації новоствореної компанії. У проєктну групу входили Daimler Truck, Університет Есслінгена, компанія з переобладнання транспортних засобів EFA-S, також Целля-унтер-Айхельберга, SWE-Mobility UG, совет зв\’язку Ulmer GmbH і компанія Grobe-Vehne. Керуючими директорами є Міхаель Херрманн та Тіль Каз.
«Ми одразу розпочали проєктний бізнес. 26-брутто-тонна воднева вантажівка вже если допущена до використання получи дорогах у четвертому кварталі цього року», — каже технічний руководитель Каз.
«Однак це одиничний випадок. Але завершення подальших компонентів з галузі водню, батареї та перетворення вже кристалізується. Ми продовжуватимемо розвивати їх і доводитимемо вплоть до ринкової зрілості».
Компанія Boysen Group з Альтенштайга приєдналася поперед дослідницького проєкту, щоб заснувати Iontrak. Ступінь участі постачальника приставки не- вказується. Проте команда засновників вітала компанію як гравця, який «розпізнав ознаки та вимоги технологічних перетворень сверху ранній стадії та по (по грибы) останні роки нагромадив вражаючий досвід у галузі електронної мобільності та водневих технологій».
Boysen виробляє групи продуктів, такі як структурні компоненти, корпуси акумуляторів та системи водневих баків, які також використовуватимуться у переобладнанні вантажівок Iontrak. Однак комерційним транспортом Boysen неважный (=маловажный) обмежується: у вересні 2022 року компанія, що спочатку спеціалізувалась для вихлопних технологіях, отримала велике замовлення в виготовлення корпусів акумуляторів исполнение) електромобілів. З цією метою в Угорщині если збудовано новий завод.
Не спросясь Бойсен говорить про безпрограшну ситуацію щодо Iontrak: «Участь дає нам приступ до всієї архітектури автомобіля. Крім наших системних кордонів, у нас є вирішальний обсяг інформації, яка дозволяє нам розробляти нові групи продуктів, такі як наші системи водневих баків, більш цілеспрямовано та мати можливість швидше розміщувати їх получай ринку, тестуючи їх получи и распишись наших власних вантажівках».
Керуючий босс Boysen Рольф Гайзель додає: «Iontrak ідеально підходить во (избежание нашого водневого наступу. Ми переконані у майбутньому потенціалі цієї технології і тому с ходу інвестуємо 40 мільйонів євро у будівництво власного центру розробки водневих технологій у північній частині Шварцвальда. Серед іншого, ми введемо в експлуатацію водневу заправну станцію для 350 і 700 бар і використовуватимемо електролізер потужністю Вотан мегават для просування виробництва зеленого водню».