Міністeрствo oбoрoни СШA зaцікaвлeнe у рoзрoбці тa впрoвaджeнні мaшин з aвтoпілoтoм. Тaк, Пeнтaгoн oтримaв ради випрoбувaнь пікaп Ford F-150 з тexнoлoгією aвтoнoмнoгo кeрувaння від Kodiak Dynamics.
Ідeя, якa лeжить в oснoві безпілотного F-150, така самоё, як і при розробці дво- та чотирилапих роботів: використовувати автоматизацію, щоб приставки не- мінімізувати присутність людей у небезпечних ситуаціях. Модифікований пікап Ford може їздити без спросу, а також ним можна керувати дистанційно, якщо його військові наглядачі відчують потребу втрутитися. Для відміну від цивільних безпілотних машин, він розроблений безвыгодный для міських доріг, а к справжнього бездоріжжя.
Компанія Kodiak витратила шість місяців возьми встановлення свого апаратного забезпечення Kodiak Driver у пікап і налаштування його интересах передачі міністерству оборони. Хоча базовою системою є та самоё програма, яка встановлена в автономних далекомагістральних вантажівках Kodiak, F-150 оснащений спеціальними змінними сенсорами SensorPods угоду кому) військових потреб.
У Kodiak кажуть, що адаптація системи на роботи на бездоріжжі насправді притаскивать користь дорожнім дослідним (авто)машина компанії, які тепер можуть справлятися з незначними позашляховими ситуаціями.
У грудні минулого року Kodiak оголосила, що виграла соглашение на 50 мільйонів доларів для поставку двох автономних F-150 Міністерству оборони США.
Отдел впровадження нової техніки витратить наступні 12 місяців получай випробування машин, перш ніж вирішити, чи укладати з Kodiak, альбо з одним із конкурентів значно більший соглашение на розробку автономних транспортних засобів угоду кому) американських військових.