Кoмпaнія HYVIA зa підтримки двox свoїx aкціoнeрів — Renault тa Plug візьмe учaсть у нaйбільшій вистaвці з вoднeвиx тexнoлoгій Hyvolution, якa відбудeться 1 — 2 лютoгo у Пaрижі. (тутовое вoнa пoкaжe нe лишe підгoтoвлeні дo сeрійнoгo вирoбництвa рoзвізні aвтoмoбілі, щo працюють возьми водні, а й відповідні рішення щодо зарядної інфраструктури та фінансування.
А потім штатив HYVIA буде представлений нате іншій аналогічній виставці On top of positive energies («На вершині позитивної енергії»), що проводитимиться з 4 сообразно 24 лютого в Морзіні-Аворіазі (Франція). Експозиція розгорнеться у виставковому комплексі Energy Observer Foundation, названому возьми честь першого автономного судна з водневим двигуном та нульовим викидом, яке з 2017 року здійснює кругосвітнє плавання.
Зазначимо, первістком у модельному ряду HYVIA став розвізний фургончик Renault Master Van H2-TECH, який виїде для дороги вже на початку 2023 року. Автомат має запас ходу вплоть до 400 км (цикл WLTC) і може заправлятися воднем лише из-за 5 хвилин. Вона має вантажний відсік об\’ємом 12 м аламбик. та внутрішньою висотою 1,80 м. Ближче до самого літа з\’явиться водневий мікроавтобус Renault Master City Bus H2-TECH. Він отримає гостиная на 15 пасажирів (9 місць во (избежание сидіння) та запас одна нога тут до 300 км. А задолго. Ant. с кінця 2023 року сверху ринок вийде і водневе шасі — Renault Master Chassis Cab H2-TECH із запасом поддай жару до 350 км, яке відкриває великі можливості в (видах кузовних забудовників: самоскиди, рефрижератори, фургони збільшеного обсягу та ін.
Заводище HYVIA зі збирання паливних елементів у Фліні (Франція) продуктивністю 1000 елементів нате рік поетапно нарощуватиме виробництво. Нате підприємстві встановлять електролізер потужністю 1 МВт, який если введений в експлуатацію до середини 2023 року. Він почне виробляти 430 кг низьковуглецевого водню получи добу для потреб заводу та його споживачів. Цього року також з\’отбыть нова складально-випробувальна лінія к заправних станцій H2.