Якщo ви нe мoжeтe вибрaти між пoзaшляxoвикoм aбo вaнтaжівкoю с целью вaшoї мaйбутньoї пoїздки, Audi мaє сaмe тe рішeння з нoвoю кoнцeпцією Activesphere EV. Eлeктрoмoбіль oднoчaснo виступaє як рoзкішний пoзaшляxoвик, крoсoвeр aбo пікaп, дaючи вы найкраще з обох світів.
На свого четвертого внеску Audi безграмотный залишає каменя на камені. Концепція activesphere поєднує в собі розкішний позашляховик, спортивний автомобіль і пікап з додатковими позашляховими можливостями. Натиснувши одну кнопку, задня частина Sportback може перетворитися в відкриту вантажну платформу исполнение) розміщення електровелосипедів, туристичного спорядження тощо.
Прозоре заднє скло зсувається майже врівень з дахом, оскільки нижній, вертикальний участок задньої частини складається в горизонтальном положении, відкриваючи достатній вантажний простір у кузові «вантажівки».
EV розроблено сверху основі архітектури Audi Premium Platform Electric (PPE), розробленої спільно з Porsche, із запасом быстрее понад 600 км, технологією швидкої зарядки 800 В ради кількох профілів автомобілів.
Концепт-впадина був розроблений в Audi Design Studio в Малібу керівником студії Гаелем Бузіном і його командою. Бузин прокоментував унікальний проектирование, сказавши: «Активна сфера унікальна. Це новий вариант кросовера, який вміло поєднує в собі елегантність Audi Sportback, практичність SUV і справжні позашляхові можливості».
Крім того, транспортний засіб містить можливості автономного водія, поєднуючи фізичні та віртуальні світи з цифровим вмістом, який відображається угоду кому) користувача в режимі реального часу, таким як становье водіння та навігація.
Завдяки великим 22-дюймовим колесам і вражаючому кліренсу Activesphere створений интересах бездоріжжя. Однак з типовою плоскою кабіною Audi та динамічною аркою даху концепт нагадує спортивний автомобіль.