Щe нa пoчaтку минулoї oсeні китaйські кoмпaнії Geely і CATL oгoлoсили прo нaміри в пeршoму квaртaлі 2023 рoку прeдстaвити oсoбливу вeрсію eлeктричнoгo мінівeнa ZEEKR 009 з бaтaрeєю сeрії Qilin ємністю 140 кВт.г, щo нaділяє вeлику і вaжку машину здатністю проїжджати 822 км лишенный чего підзарядки. Тільки зараз CATL розпочала серійний випуск таких батарей, а тому постачання електромобілів для їхній основі затримаються перед другого кварталу. Про це повідомило видання CnEVPost із посиланням нате китайські ЗМІ.
Підкреслюється, що загалом серію Qilin визначає никак не хімічний склад акумуляторів, а технологія їх компонування в батареї, яка дозволяє поліпшити черта експлуатаційних характеристик, включаючи підвищення ємності бери 13% при незмінному обсязі.
Технологія Qilin дозволяє досягати щільності зберігання заряду по 255 Вт.г/кг, використовуючи літієві елементи бери основі нікелю, кобальту та марганцю. Є й дешевший варіант із щільністю зберігання заряду 160 Вт.г/кг під пора використання літієвих акумуляторів бери основі фосфату заліза (LFP). Поповнювати детонатор із 10 до 80% такі батареї зможуть следовать десять хвилин під полоса використання продуктивних зарядних станцій великої потужності.
Чи спричинить така зміна у графіку виробництва батарей Qilin перенесенню дебюту особливої версії ZEEKR 001, який було намічено получай другий квартал, не уточнюється. Цей кросовер, у виконанні з батареєю типу Qilin, повинен проїзжати минуя підзарядки до 1000 км. Крім електромобілів ZEEKR, використовувати батареї Qilin готові Li Auto, Neta, Lotus та AITO, хоча передостання також є дочірньою маркою Geely, як і ZEEKR. Оскільки мінівени ZEEKR 009 із «звичайними» батареями вже поставляються получай ринок, автовиробник був дещо здивований наявністю великої кількості бажаючих відкласти терміни постачання замовлених машин давно появи версій із батареєю серії Qilin.