Нa сaйті Міністeрствa рoзвитку грoмaд, тeритoрій тa інфрaструктури Укрaїни з\’явилися рoз\’яснeння щoдo змін в oнoвлeній Угoді прo лібeрaлізaцію вaнтaжниx пeрeвeзeнь між Укрaїнoю тa Єврoпeйським Сoюзoм.
У цьoму дoкумeнті низкa змін тoркнeться укрaїнськиx тa інoзeмниx пeрeвізників. Тeпeр, як зaзнaчaє Мінвіднoвлeння, в целях викoнaння перевезень відповідно прежде Угоди необхідно:
Мати получи борту ліцензію на перевезення у паперовому вигляді
Українським перевізникам достатньо мати бери борту вантажівки витяг ради отримання ліцензії на міжнародні перевезення вантажів англійською мовою з QR-кодом. Отримати його можна у особистому кабінеті перевізника.
Мати документи получи вантаж для порожнього транспорту
Подле виїзді з України порожнім транспортом водію необхідно обов\’язково мати документи, що підтверджують повернення з вантажем, який водій если забирати на зворотному шляху. Це може бути договір нежто підписана перевізником заявка. Ці документи повинні містити, зокрема, ім\’я, контактні дані та адресу відправника. Також в них має бути вказано місце завантаження.
Мати в борту документи для підтвердження типу перевезення
Протягом всього рейсу сверху борту повинні бути документи у паперовому разве електронному вигляді, які підтверджують мод перевезення. Йдеться про коносаменти, товаротранспортні накладні, вантажні митні декларації тощо.
Мати документи во (избежание повернення порожньої вантажівки
Около поверненні до України порожнім, необхідно мати документи, що підтверджують перевезення вантажу у прямому сполученні.
Мати наліпку получай лобовому склі вантажівки
Для лобовому склі транспортного засобу повинна бути наліпка розміром 5 см. Її вигляд затверджений в Угоді. У разі, якщо перевізник виконує перевезення малограмотный за умовами Угоди, тобто отнюдь не двостороннє України — ЄС чи ЄС — Україна, а, наприклад, следовать дозволом ЄКМТ, наліпка має бути прихована.
Завантажити наліпку можна следовать посиланням.
Наліпка має допомогти контролюючим органам країн ідентифікувати вантажівки, що виконують перевезення відповідно перед Угоди та попереджувати каботажні перевезення.
Мінвідновлення також нагадало, що давно 10 липня діятиме перехідний період, який возможность перевізникам забезпечити всі вантажівки відповідними документами та наліпками. З 10 липня всі ці воззрения стають обов\’язковими исполнение) виконання всіма компаніями, що виконують перевезення відповідно до самого Угоди.
На своїй сторінці в Facebook печальник міністра згаданого відомства Сергій Деркач застеріг, що задолго. Ant. с 10 липня всі вантажівки мають встигнути повернутись впредь до України, щоб далі виїжджати вже з оновленими документами та маркуванням. Після 10 липня нові миросозерцание згаданої Угоди почнуть діяти повноцінно.