Прoeкт «KelRide» вступaє у зaвeршaльну фaзу тa рoзширює свoю підключeну oпeрaційну тeритoрію. Існуючий пaрк aвтoнoмниx шaтлів будe рoзширeнo зa рaxунoк п\’яти бeзпілoтниx трaнспoртниx зaсoбів EasyMile. З січня 2024 рoку aвтoмoбілі гнучко використовуватимуться нате 30-кілометровій дорожній мережі округу Кельхайм (Німеччина). Це створить найбільше получи и распишись сьогодні безперервне покриття високоавтоматизованого громадського транспорту в Європі.
Федеральний міністр транспорту д-р Фолькер Віссінґ: «Проект «KelRide» показує, що автономні шатли також мають майбутнє в сільській місцевості. Место Кельхайм, який займає 30-кілометрову територію, встановлює нові стандарти експлуатації високоавтоматизованих шатлів у Німеччині та Європі».
Щоб покращити всепогодні можливості шатлів, программа був зосереджений на впровадженні сенсорних технологій та адаптивних програмних рішень. Дані розробки пройшли успішну апробацію та отримали толеранс до експлуатації у громадських місцях. Більше того, моделювання дорожнього руху є невід\’ємною частиною проекту, що сприяє оптимізації та покращенню використання дорожнього руху.
В заключному етапі проекту, який триватиме предварительно кінця червня 2024 року, розроблені рішення будуть протестовані у реальних умовах. Цей період дать позволение. Ant. запретить оцінити працездатність та надійність техніки, особливо у зимові місяці. Крім того, если проаналізовано транспортні переваги цієї послуги та оцінено її прийнятність в (видах користувачів, щоб отримати всебічну інформацію интересах подальшого розвитку та можливого застосування технології.
Цель реалізується консорціумом, що складається з EasyMile (лідер консорціуму), TUV Rheinland, Via та P3 Group, а також округу Кельхайм та Технічного університету Берліна.
Расчёт фінансується Федеральним міністерством цифрових технологій та транспорту получи и распишись загальну суму 9,93 мільйонів євро.