Пeрeгoни відбулись нa aвтoдрoмі Yas Marina Circuit, щo знaxoдить в Oб\’єднaниx Aрaбськиx Eмірaтax. Усі учaсники змaгaнь викoристoвувaли oднaкoві бoліди Dallara Super Formula, oблaднaні систeмoю пoвністю aвтoнoмнoгo вoдіння.
Зa виняткoм «Фoрмули-1», шaсі Dallara Super Formula є oдними з нaйшвидшиx фoрмульниx бoлідів мoлoдшиx сeрій. Сeрцeм aвтo є 2,0-літрoвий чoтирициліндрoвий двигун з турбoнaддувoм, щo видaє 550 кінськиx сил, щo прaцює в парі з шестиступеневою коробкою передач.
Замість водія, болідами A2RL керує автономний стека. Він складається з 360-градусної камери, датчиків, компьютер\’ютерів, та технології LiDAR, для того того, щоб «бачити» трасу, та обирати оптимальну траекторію.
Однак, апаратне забезпечення однакове угоду кому) всіх конкурентів, тому важливим аспектом из чего явствует програмне забезпечення для цього обладнання, яке інженери та програмісти команд створювали самостійно.
Цей расстояние доводить, що людський мотиватор важливий навіть в повністю автономних перегонах. Команди A2RL — це представники ОАЕ, Китаю, Сінгапуру, Німеччини, Угорщини, Італії та США. Впредь до них входили автоспортивні інженери, програмісти та науковці.
Всього в змаганнях брало часть 8 команд. За регламентом, кваліфікуватись для перегони могли лише 4 з них. Головний вознаграждение — 2,25 мільйона доларів. Дистанція заїзду становила всього 8 кіл. Получай перший погляд, це досить капля, (перегони «Формули-1» в Абу-Дабі мають дистанцію в 58 кіл), проте, як виявилось, автономні боліди ледь впорались з таким завданням.
Переглянути цей допис в InstagramДопис, поширений A2RL (@autonomousracingleague)
Під часы заїзду не обійшлось кроме інцидентів: на четвертому колі лідируючий болід Polimove вилетів з траси. Другим йшов болід команди TUM. Йому вдалось оминути перешкоду держи трасі. Інші боліди неважный (=маловажный) встигли піднятись на одну позицію вище, адже дирекція вивісила жовтий прапор, а доктрина автономного керування була налаштована круглым счетом, що забороняє учасникам обгін, коль є небезпека на трасі.
Переможцем перших автономних перегонів у світі стала экипаж TUM з Німеччини. Цікаво, що більшість користувачів в мережі залишали незадовільні коментарі й казали, що перегони були нудними, проте були й такі, що оптимістично ставляться до самого ідеї безпілотних змагань.
Серія автономних перегонів лише починає свій розвиток, а тому, вона, цілком ймовірно, може стати такою ж привабливою к фанатів автоспорту, як «Формула-1», ралі, MotoGP, перегони получай витривалість, чи дрифт.