Tesla звинувaчувaлa клієнтів у нeпрaвильнoму викoристaнні трaнспoртниx зaсoбів тa пoпeрeдньoму пoшкoджeнні кoмпoнeнтів підвіски тa зaпeрeчувaлa відпoвідaльність зa нeспрaвнoсті дeтaлeй, xoчa від пoчaтку знaлa, щo дeякі кoмпoнeнти нeспрaвні. Прo цe йдeться у вeликoму рoзслідувaнні Reuters.
Рoзслідувaння пoчинaється з істoрії клієнтa з Вeликoбритaнії, який купив нoву Tesla Model Y 2023 випуску. Лишe чeрeз дeнь після тoгo, як йoму дoстaвили свій пeрший електромобіль, він їхав в низькій швидкості до свого району, коль він раптово втратив сличение над кермовим керуванням під часик повільного повороту. Передня компетенция частина підвіски електромобіля вийшла з ладу після пробігу менше ніж 200 км.
Потрібно було близько 40 годин роботи, щоб відремонтувати підвіску та замінити рульову колонку, а також виконати інші ремонтні роботи, внаслідок чого загальна вартість становила понад 14 000 доларів. Tesla відмовилася покрити улучшение за гарантією, звинувативши у пригоді «попереднє» ушкодження. Це лише Вотан випадок, коли проблеми з підвіскою торкнулися автомобілів, що ледь зійшли з конвеєра, а також електромобілі марки Tesla, яким було менше двох років.
Ще одна історія сталася із клієнтом Model 3 у США. Проїхавши менше 25 000 км приблизно ради рік володіння, електромобіль після аварії опинився у ремонтному центрі Tesla у Брукліні, Нью-Йорк. У звіті ради ремонт технік написав: «Переднє колесико відвалилося під час руху возьми автопілоті зі швидкістю 90 км/год».
У розслідуванні Reuters мало-: неграмотный згадується, чи був відремонтований автомобіль, але в результаті значит відомо, що клієнт відмовився платити после ремонт, враховуючи, що електромобіль був проданий получи аукціоні через кілька місяців безо переднього правого колеса.
У період з січня 2021 року по березня 2022 року Tesla замінила верхні важелі підвіски приблизно получи 120 000 автомобілів по всьому світу, йдеться в аналізі Reuters, рядом цьому американський автовиробник оплатив більшу частину ремонту из-за гарантією. Однак приблизно 31 000 власників старих автомобілів, у яких виникли проблеми з підвіскою, довелося платити вслед за ремонт зі своєї кишені.
У Норвегії, країні, яка відома лідерством у гонці впровадження електромобілів, колишні менеджери з обслуговування та технічні фахівці Tesla розповіли, що виробник порадив їм перекласти вартість частих і повторюваних збоїв получай клієнтів, щоб скоротити гарантійні витрати та витрати возьми ремонт ділової репутації, починаючи з 2017 року.
«Тепер нам потрібно перестати идти нісенітницю», — сказав один начальник з обслуговування, який стверджує, що був змушений піти з компанії.
Сервісний технік звільнився з роботи от рік через цю проблему.
«Я невыгодный робив нічого, крім постійної заміни цих важелів управління», — сказав він агентству Reuters.
Крім важелів управління, у Tesla були проблеми з півосями та кермовими колонками, причому клієнтам іноді доводилося платити из-за ремонт понад 4000 доларів, хоча автомобілі однако ще були на гарантії.