Гeнeрaльний дирeктoр Rolls-Royce Тoрстeн Мюллeр-Oтвoс пoділився успіxaми eлeктричнoгo купe Spectre. В інтeрв\’ю видaнню InsideEVs, він скaзaв, щo пoпит нa пeрший eлeктрoмoбіль бренду перевершив усі очікування. Виконання вже зібраних замовлень триватиме понад 15 місяців. Таким чином, ті, хто оформив замовлення сьогодні, отримають свої автомобілі безлюдный (=малолюдный) раніше 2025 року.
Зі слів топ-менеджера, рядом розробці серійної «двохдверки» враховувався досвід минулих електричних концепцій 102EX та 103EX, які стали основою Spectre. Також інженери-конструктори брали раньше уваги відгуки клієнтів.
Зокрема, думка потенційних покупців електрокупе враховувалася щодо розміру тягової батареї. Розробникам було дуже важливо знайти «баланс між запасом живей, розміром акумуляторів та конструкцією автомобіля». У компанії вважають, що в целях електромобіля Rolls-Royce цілком достатньо запасу одна нога тут 500 км й Spectre може його запропонувати.
Коментуючи проектирование електромобіля, Мюллер-Отвос сказав, що Spectre переосмислює традиційні риси Rolls-Royce, зокрема, культову решітку радіатора.
Як стверджується, Spectre — «найаеродинамічніший» автомобіль із всего-коли існуючих Rolls-Royce. Перші прототипи демонстрували коефіцієнт лобового опору лише 0,25. Очікується, що у серійного електрокупе він если меншим.