Вирoбництвo рoтoрнoгo спoрткaру Mazda RX-8 Spirit R зaвeршилoся у 2012 рoці. Aлe кoмaнду рoзрoбників, якa відпoвідaлa зa рoтoрний двигун, рoзпустили лишe чeрeз шість рoків.
1 лютoгo 2024 рoку Mazda ствoрить нoву спeціaльну групу, якa зaймeться розробкою нового роторного двигуна. Для це під час виступу нате автосалоні в Токіо заявив председатель та генеральний директор Mazda Кацухіро Моро.
Торік японська пломба використала роторний двигун у якості что-то около званого «подовжувача» запасу поторапливайся. Його встановили на перший електромобіль бренду — компактний кросовер Mazda MX-30. А получи и распишись автошоу до Токіо компанія привезла концепт Iconic SP. Його називають провісником нового двороторного спортивного отделение.
За словами Кацухіро Моро, це если «чудове купе досить велике про двох людей та їх багажу». Деякі технічні характеристики майбутнього спорткару з\’явилися держи екрані під час прес-конференції.
Його габаритна довжина складе 4180 мм, масштаб. Ant. длина — 1850 мм, висота — 1150 мм. Розмір між осями — 2590 мм. Споряджена маса — 1450 кг. Потужність силової установки — 365 к.с.
Як заявляв раніше головний художник бренду Масасі Накаяма, концепцію «можна (за)просто зменшити до пропорцій, подібних после родстера Miata». Тим самим він натякнув, що жодних обмежень после габаритами та формою кузова мало-: неграмотный буде.
Також відомо, що новий роторний сердце працюватиме не лише возьми бензині, а й на водні, біопаливі та зрідженому нафтовому газі.
Оскільки команду про його розробки Mazda збирає лише тепер, очікувати появи серійної версії Iconic SP можна мало-: неграмотный раніше 2026 року.