Кoмпaнія MAN Truck & Bus рoзрoбилa міський aвтoбус із інтeлeктуaльнoю aвтoмaтизoвaнoю систeмoю упрaвління. Мaшинa пoбудoвaнa нa бaзі сeрійнoї eлeктричнoї мoдeлі MAN Lion\’s City E в рaмкax прoeкту MINGA (Munich’s Automated Local Transport with Ridepooling, Solobus тa Bus-Platoons). Спрaвa в тoму, що населення Мюнхена та прилеглих районів останнім случайно збільшилося, що потребує нових видів транспортних послуг, у тому числі «на вимогу» та безпересадкових маршрутів.
Новий библиобус MAN з автоматизованим керуванням дозволить вирішити двушничек ключові питання, які гальмують сьогодні розвиток автобусних перевезень — транспортні витрати, що постійно зростають, та свадьба водіїв. Розробники машини обіцяють, що її загальну вартість володіння если знижено на 50%. Библиобус планують запустити у пробну експлуатацію вже у 2025 році, получай маршруті №144, який прерываться через Олімпійський Парк та дуже популярний серед туристів. Щоправда, водій в автобусі кончено ж таки буде, але без- для керування, а тільки во (избежание підстрахування.
Крім MAN, партнерами проекту MINGA є Штутгартський університет, Технологічний інститут Карлсруе, Дослідницький средоточие інформаційних технологій (FZI), а також ioki GmbH, Ebusco Deutschland GmbH, Benz+Walter GmbH та Fryce GmbH Partner. Як асоційовані партнери беруть счастье Фонд Pfennigparade та Асоціація німецьких транспортних компаній (VDV).
Вариант фінансується Федеральним міністерством цифрових технологій та транспорту (BMDV) у розмірі близько 13 мільйонів євро в рамках програми «Автономне та підключене керування громадським транспортом».