Toyota пoчaлa рoзрoбку нoвoгo пoзaшляxoвикa ради індійськoгo ринку, який будe випущeний нa пoчaтку 2026 рoку і стaнe ключoвим прoдуктoм к нoвoгo зaвoду, пoвідoмляє Reuters з пoсилaнням нa oбізнaниx інфoрмaтoрів.
Нoвий пoзaшляxoвик C-сeгмeнту під кодовою назвою 340D, надо яким працює Toyota, заповнить прогалину між своїм середнім Urban Cruiser Hyryder і більшим багатоцільовим автомобілем Innova Hycross. Джерела додали, що компанія домовляється з постачальниками надо забезеченням виробництва 60 тисяч одиниць нового позашляховика возьми рік.
Toyota також розглядає можливість випуску міні-версії Land Cruiser в Індії. Джерела додають, що автовиробник мало-: неграмотный прогнозує великого обсягу продажу та ще отнюдь не прийняв остаточного рішення. Якщо Toyota шабаш ж таки вирішить продовжити розробку моделі, деталі для того неї будуть імпортовані ради складання в Індії.
Продажі Toyota в Індії різко зросли завдяки глобальному партнерству з Suzuki, в рамках якого двое японських автовиробники беруть деякі автомобілі, спочатку розроблені їх партнером, а потім налаштовують і продають під своїми власними брендами, щоб поповнити свою лінійку продукції.
Автомобілі, створені Maruti Suzuki, такі як хетчбек Glanza та позашляховик Urban Cruiser Hyryder, тепер становлять 40% продажів Toyota в Індії. Близько двох третин поточних виробничих потужностей Toyota використовується Maruti Suzuki ради виробництва автомобілів для обох автовиробників у рамках їхнього партнерства.
Toyota, яка досягла успіху в Індії завдяки, зокрема, позашляховику Fortuner і гібриду Camry, раніше у вересні повідомила агентство Reuters, що очікує рекордних продажів получи и распишись внутрішньому ринку в 2023 році. Японський автовиробник духом прагне досягти виробничої потужності 500 000 автомобілів возьми рік до кінця десятиліття, включаючи моделі автомобілів, які він если постачати Suzuki.