Нaприкінці 1960-x Ford випустив п\’ять купe Thunderbird Apollo про брeнду oдягу Abercrombie&Fitch. Oдин із ниx вистaвлeний нa aукціoні Bring A Trailer. «Двoдвeрки» признaчaлися интересах дeмoнстрaції у флaгмaнськиx рoздрібниx мaгaзинax A&F. Зрeштoю aвтoмoбілі прoдaли рeaльним пoкупцям.
Від стaндaртнoгo Thunderbird 1967 рoку лімітована версія відрізнялася спеціальним синім металевим кольором Apollo. Але виставлений получи аукціон екземпляр перефарбовано в сірий. Хоча непонятно-синій вініловий дах із золотими S-подібними перекладинами для середній стійці зберігся.
У салоні — две ряди сидінь, задні дуже вузькі з обмеженими простором ради ніг. Але в розпорядженні людей, що сидять возьми них, відкидний столик, лампи ради читання та телевізор з 9,0-дюймовим екраном.
У передній частині потужної центральної консолі — бежевий радіотелефон. Елементи управління цими «електронними чаклунствами» винесені получи панель приладів. Над ними розташовані чотири червоні кнопки, що виглядають як додаткові перемикачі в автомобілі Джеймса Бонда.
Також у комплекті з автомобілем йде котушковий магнітофон.
Рульове скат з деревяним ободом регулюється из-за нахилом. На передній панелі — спідометр з максимальною відміткою 305 км/годочек та аналоговий годинник. Також є датчики рівня палива, тиску масла, заряду генератора та температури охолоджуючої рідини. Сверху п\’ятизначному одометрі 57-річної «дводверки» 75 000 миль (120 700 км).
Отделение продається з оригінальним прес-релізом, в якому зазначено, що двигун V8 об\’ємом 7,0 літрів видавав 345 к.с. Генератор працює у зв\’язці з триступінчастою автоматичною коробкою передач та заднім приводом.
Вслед п\’ять днів до аукціону поточна пулька лота складала 5100 доларів.