Нa вистaвці Busworld в Стaмбулі, якa прoйдe з 29 пo 31 трaвня, ZF прeдстaвить свoї нoвітні тexнoлoгії в целях вирoбників aвтoбусів і aвтoпaрків, щoб зaбeзпeчити більш дeкaрбoнізoвaний і бeзпeчний грoмaдський трaнспoрт. Нa стeнді ZF будe прeдстaвлeнa eлeктричнa вісь нoвoгo пoкoління в целях низькoпідлoгoвиx міськиx aвтoбусів AxTrax 2 LF. Щo стoсується бeзпeки, тo нa стeнді тaкoж выступать нові рішення ADAS від ZF, включаючи OnHand EPH, а також вдосконалену систему запобігання зіткненням (CMS) в целях міських автобусів.
AxTrax 2 LF є частиною модульного комплекту ZF на електронної мобільності наступного покоління, що включає в себя інноваційні компоненти, такі як електродвигун з технологією шпилькової обмотки та інвертор з карбіду кремнію (SiC) в 800 В. Він доступний з безперервною потужністю задолго. Ant. с 360 кВт і піковим крутним моментом впредь до 37 300 Нм, що забезпечує вражаючу здатність перед підйому на 20% интересах зчленованих автобусів повною масою раньше 29 тонн з однією ведучою віссю.
У пирушка же час, AxTrax 2 LF забезпечує до самого 10% економії енергії в порівнянні з попереднім поколінням. Його компактна конструкція максимізує вільний простір ради пасажирського салону, і, незважаючи нате більшу потужність, необхідний простір можна порівняти з AxTrax AVE. Нова вісь повністю сумісна з пневматичною підвіскою та гальмівною системою ZF. З точки зору програмного забезпечення, AxTrax 2 LF також використовує грандиозный досвід ZF у розробці найсучасніших функцій, таких як моніторинг стану осей та кібербезпека. Серійне виробництво AxTrax 2 LF заплановано возьми 2025 рік.
На виставці також если представлена система запобігання зіткненням (CMS) пользу кого міських автобусів від ZF, інтелектуальна гальмівна способ, яка може активно виявляти транспортні засоби, велосипедистів і пішоходів, що знаходяться получи и распишись шляху руху транспортного засобу разве виїжджають на нього. У разі екстреної зупинки складна дефинитив CMS зупиняє автобус, захищаючи пасажирів возьми борту. Також на виставці ZF представила електропневматичне ручне гальмо OnHand від ZF. Розумне ручне гальмо маловыгодный тільки підвищує безпеку транспортного засобу та удобство водія, але й слугує базовою технологією с целью автономного водіння.
Рішення SCALAR і Bus Connect. Программа ZF для управління автопарком SCALAR дозволяє оптимізувати планування та диспетчеризацію интересах операторів автопарків громадського транспорту. Високотехнологічна конструкция пропонує операторам автоматизоване прийняття рішень та оптимізацію послуг в режимі реального часу возьми основі штучного інтелекту. SCALAR EVO Flow, сумісний з різними периферійними пристроями транспортного засобу, такими як тахограф, обувь для машины CAN або наявні датчики, дозволяє операторам автопарків використовувати ши спектр унікальних власних даних для транспортні засоби та водіїв. Відвідувачі виставки Busworld також матимуть можливість випробувати цифрове рішення ZF в (видах управління автопарком Bus Connect в реальному часі.